Kuchyně Koryna nejsou to co mě tak v poslední době naštvalo, jako spíš jejich chování k zákazníkům. V tomhle postkomunistickém podniku nejsou totiž schopní:

  • Udělat vám cenovou kalkulaci
  • Mít otevřený tak, jak mají uvedený na webu
  • Chovat se slušně k zákazíkům

Udělat vám cenovou kalkulaci

Tento nešvar se rozmohl u více výrobců kuchyní, ale v podstatě jde o to, že si za cenovou nabídku řeknou 500Kč, které vám vrátí, když si u nich kuchyň koupíte. Jak zhovadilé a urážlivé je toto chování asi chápete. Člověk u nich chce utratit za novou kuchyň přes 100 tisíck korun a oni nejsou schopni budoucímu zákazníkovi ani rozepsat cenovou kalkulaci. Snaží se zřejmě zamezit srovnávání s konkurencí, ale zrovna toto je praktika, která mě k konkurenci žene. Pořád existují firmy, které se nebojí a zákazníka si váží.

Mít otevřené tak, jak mají uvedené na webu

Na webu mají uvedené že mají otevřené i v soboru do 12ti, ale když jsem tam přišel, nestačil jsme se divit. Na dveřích byla cedule, že 6.8. je zavřeno. Kdy se naučí tyto poměrně velké firmy, tomu, že web, který používají jako informační kanál, je třeba aktualizovat a že zrovna změna pracovní dony je to co mě zajímá?

Chovat se slušně k zákazíkům

Když pominu prodavačku, která vypadala jak kdyby utekla z CzechTeku, tak skončíme v Koryně v Avionu, kde pracují dva strupi, kteří vás nechají stát mezi dveřmi 15 minut a ani vás neupozorní, že se zákazníky, s kterými jednají je to ještě na dlouho. Takže kdybych nasraně neodešel, čekal bych tam zřejmě ještě hodinu, protože zmínění zákazníci tam ještě za hodinu byli, jak jsem viděl kdž jsem šel kolem. Oč profesionálnější bylo chování prodejce v Gabonu, který nabídl podobně postiženému zákazníkovi kafe, posadil ho a dal mu nárhy kuchyní k prolistování, zatímco se věnoval jiným lidem.

Namyslete si Koryna není jediná, vyhněte se i Škarkovi, trpí podobným nezájmem o vaše peníze jako Koryna.

Update: Přes snahu prodejců jsme si Korynu nakonec pořídili, už ji máme doma a jsme zatím spokojeni.